Aanstaande donderdag workshop Bratpack voor Vakblad Fondsenwerving

11 maart 2007

Bratpack geeft op donderdag 15 maart in Gorinchem alweer voor de derde keer een workshop voor goede doelen die beter en effectiever het internet willen inzetten als fondsenwervend kanaal.

Fondsenwerven, communiceren met je doelgroep, nieuwe bezoekers en toekomstige gevers trekken. Het kan allemaal met een website en met relatief weinig moeite en kosten. Echte interactie met de bezoekers van je website wil iedereen. Toch blijkt dat vaak nauwelijks te gebeuren. En daarmee lopen veel goede doelen de kans de digitale boot te gaan missen. Daar gaan we in deze workshop iets aan doen!

David Berg is consultant, gespecialiseerd in direct marketing, internetmarketing en fondsenwerving. Hij stond mede aan de basis van de goededoelensite www.fondsen.org. David voert via Montagne Services (www.montagneservices.nl) het door hem ontwikkelde grote, jaarlijkse onderzoek onder 130 goede doelen uit, naar fondsenwerving via het internet. Edwin Meijer is vanuit zijn bedrijf Bratpack (www.bratpack.nl) gespecialiseerd in het maken van effectieve websites voor fondsenwervende instellingen. Met klanten als de Leprastichting, het Nationaal Fonds Ouderenhulp, het Centraal Bureau Fondsenwerving én Vakblad Fondsenwerving is Edwin zeer goed thuis in de digitale goededoelenwereld.

Zie ook www.fondsenwerving.nl.