Kinderpostzegels 2017

10 oktober 2017

Heb jij ze ook in huis, de kinderpostzegels 2017 met dit jaar als thema Jan, Jans en de kinderen?

In de weken voorafgaand aan de actie heeft Bratpack in samenwerking met Kinderpostzegels gewerkt aan de online mogelijkheden van Kinderpostzegels.

Zo is de interactieve actie website ontwikkeld; actie.kinderpostzegels.nl waar kinderen, ouders en leerkrachten terecht kunnen als centraal medium voor informatie over de Kinderpostzegelactie 2017.

Dit jaar was er ook een speciale "Kinderpostzegels missie", waarbij de kinderen via de website www.missie2017.nl de speciale minister kunnen raden. Op de website werden video’s met hints en opdrachten gecommuniceerd door YouTuber Dylan Haegens. Uiteindelijk bleek de minister niemand minder dan Guus Meeuwis.

Via www.mijnkinderpostzegelactie.nl konden de kinderen via online bestelpagina de zegels en andere artikelen verkopen. Deze website is zo ontwikkeld dat het gebruiksvriendelijk is voor de kinderen, leuk eruitziet, maar uiteraard ook goed beveiligd voor het invoeren en versturen van gevoelige informatie.

Last but not least… Bratpack heeft ook de app voor betaling afgehandeld.

Met een opbrengst van 9,7 miljoen euro, kunnen we spreken van een groot succes!
 

Voor wat betreft de samenwerking:

Wij zijn heel blij met Bratpack als partner.

Door de betrokken samenwerking, waarvan meedenken en het snel en accuraat opvolgen van zaken onderdeel uitmaken, wordt gewerkt aan een mooi eindresultaat.

Sandra Beijnes
Senior Marketeer