Verhuisbericht

22 mei 2017

Je website gaat verhuizen!

We gaan jouw website verhuizen in de nacht van 22 op 23 mei naar ons nieuwe datacenter. Dat betekent wel dat je tussen 01.00 en 0.400 uur even niet bereikbaar zult zijn omdat de servers omgezet gaan worden. Dat vinden we vervelend maar om ook in de toekomst goed bereikbaar te blijven is dit noodzakelijk.

Het nieuwe datacenter was voorheen in gebruik bij ABN AMRO en kent dus veel fysieke veiligheidsmaatregelen. Bovendien wordt het datacenter voor 100%  procent van groene stroom. Als je bedenkt dat datacenters in Noord Holland 43% van de totale stroomcapaciteit opvreten kan je je voorstellen dat dit om enorme hoeveelheden stroom gaat. Door gebruik te maken van groene stroom blijft de belasting op het milieu beperkt. 

Los van de nachtelijke verhuizing zal je er zelf niet veel van merken: wij zorgen ervoor dat je website bij het ochtendgloren op 23 mei weer spic & span is!

Heb je vragen? Mail ons dan op support@bratpack.nl.

Sportief

Wist je dat we bij Bratpack steeds sportiever worden? Na onze skivakantie in maart, heeft een groep collega's in april meegedaan aan de Mud Masters en doen we in september met enkele collega's mee aan de Dam tot Damloop! Daarnaast is er een groepje die elke dinsdagmiddag na werk een stuk gaan hardlopen in de directe omgeving van kantoor!

Bekijk hier onder andere de film van de finish

 

 

Bereik potentiële klanten in elke fase van de customer journey

In de afgelopen jaren is er behoorlijk wat veranderd in het online landschap. Tot 2 jaar geleden was je online succesvol als je werkte volgens het ‘push’ model. Dit houdt in dat je je informatie en koopintenties pushte: ‘koop vandaag’, ‘word vandaag lid’ en ‘bezoek nu onze winkel’. Deze manier van optimaliseren heeft helaas zijn beste tijd als stand-alone gehad.

Tegenwoordig verwacht een potentiële klant dat hij jouw boodschap op veel diverse online plaatsen tegenkomt. Iedere persoon uit de doelgroep moet je benaderen zoals hij/zij graag benaderd wilt worden.

Hoe doe je dat? Sander legt dit uit in een blog.

Online veiligheid

Online veiligheid is een onderwerp dat wekelijks in het nieuws komt. Ook als eigenaar van een website kun je bijdragen aan een veiliger internet (en een beter imago & meer klanten voor jezelf). Wij schreven hier zelf al diverse blogs over, waaronder deze: Hoe veilig is jouw website? Maar ook diverse grotere blogs besteden er regelmatig aandacht aan: Privacy & veiligheid: stap met je website over naar HTTPS [5 redenen]