Bratpack geeft workshop "De website als steunpilaar van je organisatie"

14 augustus 2006

Voor de tweede keer werkt Bratpack internetdiensten mee aan de workshop "De website als steunpilaar voor je organisatie" van het Vakblad Fondsenwerving. Hieronder is de volledige beschrijving van de workshop opgenomen:

Een goede en goed gebruikte website is een essentieel communicatie-instrument voor elke fondsenwerver. Uit welke onderdelen is een goede site opgebouwd, wat moet hij allemaal kunnen? In deze workshop wordt uitgelegd hoe je voor je organisatie een optimale website ontwerpt. Alle onderdelen komen aan bod: de domeinnaam, RSS-feeds, het nieuwsgebied, weblog's, de nieuwsbriefgenerator, betaalmodules en -systemen, indeling en vormgeving. Ook wordt gekeken naar de koppeling met je database, het contentmanagementsysteem én hoe je bezoekers op je site krijgt. Na afloop weet je hoe een goede website eruit hoort te zien en dat hij niet duur hoeft te zijn.

David Berg is consultant, gespecialiseerd in direct marketing, internetmarketing en fondsenwerving. Hij stond mede aan de basis van de goededoelensite www.fondsen.org. David voert via Montagne Services (www.montagneservices.nl) het door hem ontwikkelde grote, jaarlijkse onderzoek onder 130 goede doelen uit, naar fondsenwerving via het internet.

Edwin Meijer is vanuit zijn bedrijf Bratpack (www.bratpack.nl) gespecialiseerd in het maken van effectieve websites voor fondsenwervende instellingen. Met klanten als de Leprastichting, het Nationaal Fonds Ouderenhulp, het Centraal Bureau Fondsenwerving én Vakblad Fondsenwerving is Edwin zeer goed thuis in de digitale goededoelenwereld.

Meer informatie over o.a. de aanmelding staat op de website van het Vakblad Fondsenwerving.