Workshop "De ideale website voor je goede doel!"

Dat fondsenwervers niet zonder een goede website kunnen is inmiddels wel tot iedereen doorgedrongen. Maar hoe ziet zo’n goede website er dan uit? Aan welke eisen moet hij voldoen? Wat moet je doen om de bezoekers vast te houden en tot gevers of vrijwilligers te maken? Wat betekent social networking voor jouw website? Wat is eigenlijk ‘net 2.0’ en wat kun je daar wel of niet mee? In deze workshop laten we zien hoe de optimale website voor een fondsenwerver er uit kan zien. Fondsen werven, communiceren met je doelgroep, van bezoekers gevers maken, daar gaat het om. Het kan allemaal met een website en met minder moeite en kosten dan vaak gedacht wordt. Echte interactie met de bezoekers van je website wil iedereen. Toch blijkt dat vaak nauwelijks te gebeuren. Daar gaan we in deze workshop iets aan doen! Edwin Meijer is vanuit zijn bedrijf Bratpack (www.bratpack.nl) gespecialiseerd in het maken van effectieve websites voor fondsenwervende instellingen. Hij publiceert in Vakblad Fondsenwerving over diverse aspecten van fondsenwerving en internet. Met klanten als de Leprastichting, Dark & Light Blind Care, het Centraal Bureau Fondsenwerving en Vakblad Fondsenwerving is Edwin zeer goed thuis in de digitale goededoelenwereld.