Award winnende online marketing!

2 november 2016

Behandel me als een dame’, een campagne van WOMEN Inc., heeft in de categorie Maatschappelijke Campagne de bronzen Effie award gewonnen! Dit werd gisteren bekend gemaakt tijdens de feestelijke uitreiking in het concertgebouw in Amsterdam.

De campagne vraagt aandacht voor gender sensitieve gezondheidszorg; een maatschappelijk probleem wat al jaren te weinig aandacht krijgt. Daar is nu verandering in gekomen!

Dankzij het succes van deze campagne is het WOMEN Inc. gelukt om dit probleem op de agenda te krijgen bij medische professionals, politici en het publiek. Dit is op zichzelf al een geweldige prestatie, maar gezien het beperkte budget is het nóg specialer!
 

Effie-Award-women-inc

Het succes van deze campagne is aan een aantal dingen te danken:

  • De efficiënte strategie voor deze campagne waar enorm veel mensen mee zijn bereikt (10.924.416) en betrokken (983.694).
  • Het sterke beeldmateriaal in combinatie met een duidelijke boodschap die de ernst van het probleem benadrukt.

Bij Bratpack zijn we ontzettend trots dat we een bijdrage hebben mogen leveren aan het resultaat van deze campagne. De winst van de Effie award gunnen we WOMEN Inc. van harte! Het succes van de ‘Behandel me als een dame’ campagne is meer dan verdient!

Aan deze campagne hebben ook KesselsKramer, Jalt en Motivaction een belangrijke bijdrage geleverd. Zonder deze samenwerking was dit resultaat nooit bereikt. Dat dit succes dan ook nog erkent wordt met een Effie award maakt ons extra trots. Deze bijzondere prestatie wordt zeker gevierd!

Effie award logo